آهن نیک

فروش آهن آلات ساختمانی

آهن نیک

فروش آهن آلات ساختمانی

  • ۰
  • ۰

به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن، طی روز های اخیر بازار آهن و فولاد کشور با نشانه هایی مواجه است که هر یک از این نشانه ها خود به تنهایی می توانند بر روند فعلی بازار تاثیرگذار باشند و موجب نوسانات قیمتی شوند. در شرایط فعلی با توجه به نزدیک شدن ماه رمضان احتمال کاهش تقاضا در بازار آهن الات بسیار زیاد بوده و در حال حاضر بسیاری از فعالان بازار بر این عقیده اند که همین امر موجب شده تا اکثر مصرف کنندگان و خریداران آهن و فولاد رفتاری محتاط داشته باشند.

با وجود تمام این نشانه ها، در حال حاضر شاهد نوسانات قیمت شمش در بورس و بازار هستیم که همین اتفاق در کنار افزایش هزینه های تولید اعم از افزایش میزان دستمزد موجب بالا رفتن نرخ محصولات فولادی از قبیل میلگرد خواهد شد که از این مهم نمی توان گذشت. هیچ یک از این اتفاق ها به معنای فاز افزایشی قدرتمند بازار نبوده و از سویی دیگر بالا رفتن قیمت ها در اواخر سال 97 و افزایش چشمگیر میزان معاملات موجب شده تا توقعات از موجودی انبارها بالا باشد که به موجب آن باید میزان حجم عرضه در بازار نیز افزایش یابد. نمی توان با قاطعیت در مورد قیمت نهایی محصولات فولادی موجود در انبار ها اظهاراتی داشت اما همین افزایش موجودی انبارها خود به تنهایی موجب حمایت از بازار داخلی خواهد شد.

خبرهای بازار آهن حاکی از سهمیه بندی صادرات شرکت های بزرگ می باشد. با توجه به این رخداد احتمال رشد نسبی عرضه‌ها (علی الخصوص در فاز عرضه شمش) بسیار بالا می باشد. بدین معنا که دیگر تزریق اقعی کالا در بازار داخلی رشدی نخواهد داشت که باعث وجود یک سرعت گیر در بازار خواهد شد. موضوع دیگری که بسیار حائض اهمیت می باشد مبحث نوسانات نرخ دلار است که که حتی بصورت مقطعی نیز تاثیرات بسیار زیادی بربازار آهن الات می گذارد و موجب افزایش قیمت آهن الات می شود.

با توجه به سیگنال های موجود در بازار، وضعیت بازار آهن آلات را نمی توان پیش بینی کرد علی الخصوص در شرایطی که داده های بورس کالا هم برای محصولات فولادی ضد و نقیض می باشد.

  • ۹۸/۰۲/۱۰
  • آهن آیرون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی