آهن نیک

فروش آهن آلات ساختمانی

آهن نیک

فروش آهن آلات ساختمانی

  • ۰
  • ۰

ایجاد برخی التهابات سیاسی در کشور موجب شد تا بانک مرکزی با دلالان بازار ارز مقابله کرده و درصدد کاهش هیجانات این بازار پرهیاهو برآید. روز گذشته شاهد نوسانات بازار ارز بوده ایم بصورتی که نوسانات ارز بر دیگر بازار های کالایی از جمله بازار آهن و فولاد نیز اثر گذار بوده است. از طرفی اکثر تولید کنندگان و عرضه کنندگان بازار فولاد کشور از ادامه روند کاهش قیمت که حاصل تنظیم بازار بوده است بسیار شکایت داشته و در این راستا با وجود تلاش های بسیار برای افزایش مجدد قیمت آهن الات در بازار، با توجه به تمهیدات کمیته تخصصی تنظیم بازار آهن کشور تا حدود زیادی به در بسته خورده اند.


به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن، با وجود کاهش بیش از 1500 تومانی نرخ ارز طی دو هفته اخیر که نتیجه تلاش بانک مرکزی بوده است، از روز گذشته چالش جدیدی در این بازار رخ داده که نشی از فعالیت های گروهی عرضه کنندگان فولاد در بازار داخلی می باشد و با وجود کاهش تقاضای واقعی در این بازار، احتمال افزایش کوتاه مدت قیمت آهن الات وجود دارد. 
خبر های بازار آهن حاکی از پیش فروش محصولات فولادی سازان از ده روز اخیر می باشد که مشتریان بصورت شتاب زده قبل از اجرایی شدن تحریم های فولادی ایران از سوی امریکا محصولات مورد نیازشان را پیش خرید کرده که همین امر موجب تکمیل ظرفیت سهمیه صادراتی ایران شده است. 
وجود این نشانه ها خبر از یک موج افزایش قیمت در بازار می هد، موجی که اکثر کارشناسان معتقدند ماندگاری و اثر گذاری چندانی بر این بازار نخواهد داشت. 
یقینا نظر قاطع کمیته تخصصی تنظیم بازار فولاد کشور مبنی بر کاهش قیمت ها نقش بسیار زیادی در تعیین وضعیت بازار آهن کشور خواهد داشت.

در حال حاضر فعالیت های جدید بانک مرکزی مبنی بر مهار التهابات بازار ارز موجب ایجاد شوک جدیدی به بازار خواهد شد که غیرقابل پیش بینی می باشد. 
در شرایط فعلی افزایش قیمت اهن الات همچنان ادامه دارد و در روز جاری شاهد ادامه این روند در بازار بوده ایم. پیش بینی اکثر فعالان بازار از وضعیت قیمت اهن آلات در هفته جاری ادامه این روند تا پایان هفته می باشد و به مصرف کنندگان توصیه کرده اند که در خرید خود شتابزدگی نکنند.

  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • آهن آیرون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی