آهن نیک

فروش آهن آلات ساختمانی

آهن نیک

فروش آهن آلات ساختمانی

  • ۰
  • ۰

علت کاهش ناگهانی قیمت آهن آلات چیست ؟ 

به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن، شنیده ها حاکی از کاهش قیمت آهن آلات از ابتدای هفته جاری می باشد . پس از روزها نوسانات قیمتی و همچنین سردرگمی قیمت آهن الات در بازار، از ابتدای هفته جاری شاهد کاهش نرخ محصولات فولادی در بازار اهن الات بوده ایم. روند نزولی قیمت ها در بازار بگونه ای بوده که هر روزه شاهد کاهش 100 تومانی در بسیاری از مبادی بوده ایم.

با توجه به کاهش قیمت ها طی هفته جاری ، شاهد افزایش میزان خرید آهن الات از سوی مصرف کنندگان بوده ایم چرا که این کاهش قیمت موجب ایجاد حس امنیت در میان مصرف کنندگان می شود که به موجب آن مبادلات در بازار افزایش می یابد. آخرین قیمت اعلامی قوطی پروفیل در هفته جاری بطور میانگین 6250 تومان بوده است که در مقایسه با هفته گذشته 250 تومان کاهش یافته است.

قیمت میلگرد اجدار نیز از این قضیه مستثنا نبوده و آخرین نرخ اعلامی کارخانه ها بطور میانگین 4200 تومان بوده است که قیمت این محصول نیز در مقایسه با هفته گذشته 150 تومان کاهش داشته است. دیگر مقاطع آهن نیز همین روند را در پیش گرفته اند.

 پیش بینی قیمت آهن الات در هفته های آتی

پیش بینی قیمت اهن الات در هفته آتی ادامه این روند کاهشی می باشد چرا که در هفته گذشته قیمت محصولات افزایش ناگهانی داشته و تا رسیدن به نرخ های واقعی هنوز فاصله دارد. تیرآهن 20 ذوبی به مرز یک میلیون و سیصد و هشتاد هزار تومان در بازار اهن تهران رسیده است که قیمت این محصول نیز نسبت به هفته گذشته 20 هزار تومان کاهش یافته است.

خبرهای بازار اهن حاکی از ثبات قیمت ها از ابتدای روز جاری می باشد. اکثر محصولات فولادی نرخ هایشان ثابت اعلام شده و تنها در برخی بخش ها و کارخانه ها شاهد کاهش قیمت ها بوده ایم اما هیچگونه افزایش قیمتی در بازار آهن الات دیده نمی شود.

  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • آهن آیرون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی