آهن نیک

فروش آهن آلات ساختمانی

آهن نیک

فروش آهن آلات ساختمانی

  • ۰
  • ۰

قیمت روز آهن الات در آخرین روز های تیر ماه ۹۸ روندی افزایشی را در پیش گرفت.
به گزارش آهن آیرون در اخبار بازار آهن، وضعیت بازار آهن الات در روز های جاری بطور عجیبی غیر قابل پیش بینی می باشد بطوریکه کاهش و افزایش قیمت آهن بطور همزمان رخ می دهد. طی دو هفته اخیر شاهد ثبات و همچنین کاهش چشمگیر قیمت آهن در بازار بودیم اما در اول روز کاری 30 تیرماه قیمت ها روندی معکوس را در پیش گرفته و قیمت محصولاتی همچون میلگرد، قوطی و خرید ورق گالوانیزه در این بازار افزایش یافته است. 


طی دو هفته اخیر باتوجه به نزولی بودن نرخ محصولات فولادی، انتظار می رفت خرید اهن الات در بازار پر رونق شده و تقاضا در این بازار افزایش یابد اما طبق معمول این بازار غیرقابل پیش بینی با کاهش تقاضا مواجه گردید.
خبر های بازار آهن حاکی از افزایش 30 تا 80 تومانی قیمت میلگرد آجدار می باشد. در حال حاضر قیمت میلگرد اجدار بطور میانگین 4300 تومان اعلام می شود که این قیمت با احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده است. قیمت قوطی پروفیل نیز 6000 تومان اعلام شد که در برخی کارخانه ها شاهد افزایش قیمت بوده ایم.
مجموعه آهن ایرون در بخش فروش انواع محصولات برنجی از جمله میلگرد برنجی ، شش پر برنجی و چهارپهلو برنجی فعالیت می کند. قیمت میلگرد برنجی و دیگر محصولات طی یک هفته اخیر ثابت بوده و با قیمت 57000 تومان به فروش می رسد. 
همچنین برای خرید فسفر برنز می توانید به سایت مجموعه آهن آیرون مراجعه کرده و قیمت روز فسفر برنز را دریافت کنید. در حال حاضر قیمت خرید فسفر برنز در انبار تهران 90000 تومان می باشد.
دیگر محصولات فولادی از جمله استیل و آلمینیوم نیز در ثبات بسر برده و قیمت این محصولات طی هفته جاری ثابت اعلام شده است.

  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • آهن آیرون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی