آهن نیک

فروش آهن آلات ساختمانی

آهن نیک

فروش آهن آلات ساختمانی

  • ۰
  • ۰

به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن ، همزمان با اعلام عدم تمدید معافیت نفتی ایران از سوی امریکا، شاهد نوسانات جدیدی در بعضی از بازار ها از جمله بازار ارز و سکه و همچنین بازار فولاد و محصولات فولادی بوده ایم. پس از سخنرانی وزیر امور خارجه امریکا، در بعد از ظهر روز دوشنبه جو بازار تغییر کرده و و آرامش نسبی به شاخص های بازار از جمله بازار ارز و سکه برگشت. اگرچه در حال حاضر پیش بینی تاثیرات بلند مدت این تحریم بر بازار و همچنین اقتصاد کشور تقریبا امکان پذیر نیست اما در این مرحله از تحریم ها برخلاف تحریم های سال گذشته بازار عملکرد آرامی داشته و و حتی دلالان بازار نیز در این شرایط ریکس را نپذیرفتند و خریدی در بازار انجام ندادند.

در شرایط فعلی می توان اظهار داشت که این مرحله از تحریم ها نیز تا حدودی پشت سرگذاشته شده و و کشور امریکا تمامی مراحل کم خطر تحریم ها را اجرایی کرده است. خبرهای بازار آهن آلات حاکی از عدم تایید ناظر بورس کالا در معاملات روز دوشنبه هفته گذشته از محصولات ورق سیاه فلاد مبارکه می باشد که همین امر موجب شد تا بازار ورق و همچنین بازارهای زیر مجموعه آن دچار ابهام شود. در شرایط فعلی این التهابات نه تنها بازار ورق گرم را درگیر یک سری سردرگمی ها کرده است، بلکه دیگر های بازارها از جمله بازار مقاطع طویل نیز تا حدودی در سردرگمی بسر می برند.

تجربه نشان داده است که بازار مقاطع طویل با توجه به خود کفایی که در داخل کشور بابت تولید آن ها وجود دارد، تحت نظارت دولت بوده و هرگونه التهاب و سردرگمی را می تواند تحت کنترل خود قرار دهد اما این امر در بخش ورق ها دیده نمی شود. با توجه به شرایط بوجود آمده، هیچ یک از عوامل تاثیرگذار بر بازار داخلی فولاد مثبت نبوده و در این شرایط توجه به عدم جو سازی در این بازار از مهم ترین رفتارهاست.

  • ۹۸/۰۲/۰۷
  • آهن آیرون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی